středa 30. května 2012

Po roce do Novohradek

Přiznávám, nechtěl jsem psát dříve, než to budu mít za sebou. Ať už s Mamutem uloveným či prchlým v dáli.

Až do konce března letošní příprava probíhala dobře, pak se zvrtla a již se nedovrtla zpět na ideální úroveň. Loni bylo dobře, že jsem netušil, do čeho jdu a nepřipouštěl si, že mamuta neulovím. Letos vím, do čeho jdu, jak na to jsem .... a mamutovy šance přežít letošní rok jsou vyrovnané. Moje výhoda? Mozek mám asi menší, než on, ale vůle a sebezapření v něm je snad více.

Dopoledne jsem zasedl k PC a mapám a jal se studovat trať, abych přípravil podklady pro doprovodný tým, kde bychom se mohli případně setkat. A jak koukám do různých zdrojů a procházím trať sem a tam, tak vlastně o nic nejde. Necelých 20 km kolečko ze Stropnice do Stropnice na začátek a zbývá už jen loňská trasa. Nějaký ten kopeček kolem Dobré Vody a občerstovačka na 30 km. Pak ještě kousek a mám za sebou maraton. Vida, jak snadno jsem to proběhl (a krize nikde). Cestu do Pohoří si pamatuju z loňska, ta byla nekonečná. No co, nějak ji protrpím. Půlka! To už dám. Oproti loňsku se nestáčím doleva zpět rakouskou stranou, ale doprava a po dalších deseti přichází těžká chvíle. Snad donutím nohy zamířit na 13km okruh na jihozápad a ne se vydat na sever. Až se tady objevím znova, bude to ejchuchu a do cíle necelých 30. Jen ty nohy, ty budou naříkat. Pohorská Ves - 85, Benešov - 91 ..... Stropnice nadohled. A do limitu ještě nějaká minuta chybí! Kéž se dočkám těch endorfinů, které se tady rozletí po celém těle.

Porušil jsem své vnitřní předsevzetí, že napíšu až po. Ale ta jednoduchost, s jakou jsem tu trasu dnes proběhl a nic nebolí, mi vlila zase trochu více víry do duše. A to jsem sdělit musel. Možná ani ne jiným, ale sobě.

9 komentářů:

  1. Diky za to! Bezel jsem to s tebou a mas pravdu.. tenhle kopec, tamtem..:) Muj doprovodny tym citajici moji nejmilejsi jasne slunecko na me pocka v cili, kde jinde, ze? :)
    A uz jsem dostal i radu.. Proste utikej a brzo se vrat. Tak at se v poradku a brzo vratime a at si to uzijem. MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kluci, moc drzim palce obema! Bez prekonanejch krizi by nebyla radost a uleva.

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu mi to připomíná můj plán na maraton za 4:15 - při pročítání jsem úplně v klidu, žádná zeď a krize, v cíli s úsměvem ještě o dvě minuty rychleji :o))
    Tak ať ti to běží! Držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky držim palce a budu povzbuzovat na trati jako chodec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za povzbuzení. Napadá mě heslo z vojny "těžko na cvičišti, ještě hůř na bojišti". Podle něho to bude paráda, protože cvičiště moc nebylo, tak to bylo snadné. O to snadnější by to mělo být na bojišti. Ať vám to všem běhá (a těm zraněným aspoň v mysli).

    OdpovědětVymazat
  6. Drž se, budu ti držet pěsti a fandit v cíli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jestli tě uvidím, bude to známka, že jsem to úspěšně zvládl.

      Vymazat
  7. a když už se budeš v cíli nudit, vrať se pro mě kousek zpátky :-))

    OdpovědětVymazat