sobota 21. srpna 2021

 Člověk si má dělat radost

Ve sklepě se uvolnilo místo - posunul jsem zahálející elektrokolo sestře. Tak proč volný prostor nezaplnit novou koloběžkou a neudělat si radost.

Po Vodňanském kaprovi jsem si prohlížel na webu závodnější stroje a když to Halka viděla, poznamenala: "Vídím ti na očích, že si pořídíš novou." 

"Ne, ne," já na to. "Jen se koukám." A neuplynulo moc času, a jel jsem do Brandýsa vyzkoušet jejich Kickbike Mark I. Pár kilometrů kolem Labe a bylo rozhodnuto. Druhý den znovu do Brandýsa, tentokrát již pro nový stroj. 

Z Brandýsa do Prahy to není tak daleko, ale když už mám ten nový zázrak, vezmu to oklikou přes Mělník, aby to dalo stovku. Zpočátku kolem Labe mlha, ale nakonec z toho byl horký den.
Pocitově jede nový stroj dobře. Oproti GT, na které jsem najezdil tisíce kilometrů, je váhový rozdíl poznat. Nedokážu říct, že by byl Mark rychlejší, ale zdá se mi, že se tolik nenadřu. Nejvíc mám ten pocit v kopcích. Kdo ví, jestli je to radost z nového stroje nebo skutečnost. Čas ukáže.

V každém případě, endorfíny jsou tady a nový stroj doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat